nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Wednesday, April 6, 2011

21sx:full video panas si ehem2..mesti tengokk!!!!


aku memangsangat terkejut bile tengok video ni. video ni tak di potong so jangan bagi anak2 mahupon bebudak kecik menonton video ini. video ini bertujuan untok korang tengok sendiri sape sebenarnye didalam video ini ok.....nak tengok sangat?jom...ekslusif di belog budak kampung....

video akan dimainkan secare otomatik,jika maseh belom ade ape2 respon,sila jangan marah dan lihat entry2 seterusnya.terime kaseh.

2 comments:

purpl3h0lic said...

mungkin video nie x kuar sbb purple belom cukop umo kot ? ?
hahaha =D

☼ r A t U ● t U r Q u o i S e ☼ said...

kenape takde video?? kenape? kenape? wa dah cukup umor okeh !!!

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan