nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Friday, April 22, 2011

lelaki ni takde rumah tapi ade suara emas.korang ade ke??

sebelom aku mulekan entry aku nak tanye,sape yang tak pergi sembahyang jumaat tadi sila angkat tangan!!!!wahhhh3...punye seronok korang pergi konsert justin bibir malam tadi sampai terlupa hari ni hari jumaat yer. keh3.aku tak pergi pon sebab takot kena pam kah3

entry kali ni mengenai ted william,insan yang diberi peluang kedua untok mengubah dirinya menjadi yang lebih baik. dahulu,die terjebak dengan dadah dan alkohol. makin hari makin teruk dan hidup sehelai sepinggang. tidak berumah.mencari sesuap nasi dengan meminta duit daripada orang ramai yang lalu lalang. korang jangan tanye aku die ni makan nasi ke tak ok.sekarang. nak tau cerita lebih lanjut,boleh korang cari di google.ok!!


sekarang,dia sudah bersih. dia dah berjumpa ibunya dan boleh mencari rezeki. dia mencari rezeki dengan suaranya..dia mempunyai suara yang cukup WOAHHHH!!...nak tau kenape aku cakap macam tu? korang tengok video ni,

ini merupakan video semasa beliau susah dan homeless,



tengok video ni plak,smart


apa yang boleh aku katakan. jangan memandang orang tu dari luaran. mungkin orang tu pernah melakukan kesalahan suatu ketika dahulu. kita yang kononnya sempurna ni kenalah membantu mereka. jangan kita pinggirkan. mereka. mereka mempunyai keinginan dan impian untuk berubah. kita pon manusia. banyak melakukan kesilapan...kan? tak semua orang sempurna...

tengok superman,tough,hensem..tapi pakai sepender kat luar...

8 comments:

CintaZulaikha said...

tak dapat nak tgk video dy..line cam hampeh~~

Unknown said...

WOWW,...TU JEE PRKATAAN DAPAT AKU CAKAP MASE DGR SUARA DIA...HAHAHA...SMART R SEYHH

mOon EyEzS said...

betOi 2..jangan hukum orang sbb sejarah hidup dia...

arifahhotoven said...

yeahhh dat's reality. ppl judge by first impression. n then when something good happen only then they look for a second thought.

Wafiy Suzly said...

masuk AF la kaye, hehe

Farhana Jafri said...

wow!! impressive!! suara dy mmng trbaik la.. he deserve a scnd chance!! ^^

jemput singgah ANASAURUS :)

Lalala said...

perghh terbaiklah suara dia.. memang umphh.. moga hidup dia yang baik ni mampu memotivasikan ramai orang utk berubah

dark said...

fuh!!!..superb suara die!!!..gle la!!..

ayat last tuh..hahahahahahahahahhahaha..sumpah ta leh blah!!!
hahahahahahahaa

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan