nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Tuesday, April 12, 2011

aku dapat buffered earning pertamaku??

terime kaseh pade nuffnang kerana beri aku buffered earning....errr...tapi sebenarnye ape bende nye buffered earning ni? macamane nak kire? alahai. malas fikir la. aku dapat tau kalau nak dapatkan BE ni kena ade UV yang tinggi....so...aku kena la update blog selalu huhuhu. tapi hari ni dan semalam dok blogwalking ngan join segmen jer..adesss...ape la...ape2 pon trime kaseh banyak2 yer pade follower dan pembaca2 semua. kalau tak kerana korang,tak dapat la aku BE ni. korang la yang sentiasa support aku. luv u all

beberape hari lepas dapat status glitterati, kali ni dapat buffered earning plak.esok?lusa?siapa tahu. yang penting selagi ade pembaca,selagi tu aku akan berblog. kalau pageview aku 1 hari cuma sorang.....akan aku fikirkan ape la yang nak dibuat uhuk3. thanx guys!!

7 comments:

kindergartenlibrary said...

Boleh soh belanja ..hehehe

Tunsha Ayunie said...

bagus bagus .. wa x dapat ape-ape lagi .. sungguh sadis :(

syanabel said...

mantap mu nih..hehe

Unknown said...

buffered earning ni la yg untung besar..aku nye dh lebih 10 rggit utk satu buffered earning..hoho..aku pon tak fhm kenapa dia mahal..hoho

AZRI said...

xphm lg ape tu BE

TIRHANI said...

teringin nak join. tapi tak reti. heh. dah follow :)

CintaZulaikha said...

apatuh???nampak sgt datang dari zaman batu...kihkih

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan