nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Sunday, April 10, 2011

dapatkan opera mini secara percuma dengan digi

benda free,sape yang tak nak kan?.aku penah gune opera mini ni dekat henpon kawan aku dan ianya memang besh dan sesuai untuk mereka yang suka akan kepantasan berinternet. aku bukan takmau gune opera mini,aku ni pakai henpon murah2 je.nokia 3310.huhu.

aku bukan nak menipu ke ape,aku memang dah try sendiri opera mini ni dan ianya memang superb besh sebab cepat.sekarang ade promosi sampai 31 may,ape lagi,pakat2 la download.tak rugi punye

 siap dapat free 1MB lagi,aiyoooo....biase 1kb bape sen kene caj?haa,ni free pulak kan?tak geram ke hehehe

ni merupakan caj2 nye.kalau korang nak maklumat lebih lanjut,boleh ke sini,http://www.digi.com.my/

No comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan