nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Saturday, April 30, 2011

cenderahati perkahwinan putera william dan kate

kalau korang kahwen nanti. apekah cenderahati yang korang akan bagi kepada para tetamu untuk memperingati majlis perkahwenan korang? kalau orang melayu ni biasenye bagi bunge telor dan nasi. kalau orang jawe panggil bontrot. sebot betol2..BONTROT. jangan salah sebut tau.kang jagi bontot pulak. aku tau ramai yang dok berangan nak majlis besar2 ala2 diraja kan? mesti la nakkan yang kelainan. so kat sini aku bagi 3 gambar cenderahati pelik sempena perkahwinan putera william dan kate. mane la tau kan korang nak buat macam ni gak. 

 agak2 time korang nanti nak bagi kondom tak??huhu

 beg muntah pon ade??

penutup mangkok tandas??

sumber: budakbotak.com

2 comments:

Ms.ze said...

aik?
penutup mangkuk jamban pun die nak bagi?

cik sakdi said...

btol ke bontrot? aku pon jawa,, setau den,, panggil "berkat" je. hehe

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan