nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Friday, April 22, 2011

segmen: kutuk la blog aku sepuas hati!!!

TUTUP SUDAH

ini sticky post,nak baca entry baru??jengok bawah yer

aku tengok petang ni banyak geng2 blogger mahupon facebook yang dok mengadu ngah kebosanan. so dengan itu aku akan adakan satu segmen baek punya. kat sini lah korang boleh kutok2 mahupon memberi komen yang membina kat blog aku ni. sebab aku buat segmen ni? untuk memperbaiki blog aku yang agak kusam dan bersepah2 ni. aku tau ade yang tak kene dengan blog aku ni.


syarat wajib:
komen blog aku seikhlas hati. aku tak kesah.kutok ke.komen membina ke.aku terima

syarat tak wajib (terpulang nak buat ke tak,aku tak kesah):
buat 1 entry bertajuk,"segmen: kutuk la blog aku sepuas hati!!!".letak header blog aku dan link kan ke entry ini. lepas tu letakkan link korang tu kat ruangan komen aku.

hadiah:
takde hadiah tapi...aku akan review blog yang memberikan komen membina untuk dikongsikan dengan pembaca

tarikh tutup:
22/4/2011 jam 11.59 malam

SEKIAN,TERIME KASEH

7 comments:

Deanna Syaqieza said...

http://deannasyaqieza18.blogspot.com/2011/04/featured-in-kosmo-and-utusan.html

CintaZulaikha said...

segmen camni pon boley buat ka??? hahhah..hadoiyai~~

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jom Terjah entry terbaru ??
Honda ex5 dan Honda wave

eeeemmm sempoi lah ko ni ... bukan senang nak senyum bila orang kutuk depan depan... kalau aku mau lobam mata orang yang kutuk aku... beb tak sampai hati nak kutuk ko...

mOon EyEzS said...

mOon tataw nk kutuk mende sbb baru kenal dengan lu ri ni der...maafin gua der....

Amoi said...

ala. tak ada hadiah ke sesi mengutuk ni?

haha~

Anonymous said...

=)..meyh sini fiera nak tepek satu due komen..hehe..
first :lambat la loading..cm berat je..
kedue:macam kurang kemas sikit..=)

tu je..fiera komen sebab dapat lesen dari owner blog..hehe..tapi blog fiera pon same gak,lagi byk nk baiki...


http://fierapirot.blogspot.com/2011/04/jawapan-dari-entry-teka-teki.html

chocolate_cupcake said...

http://whitespectaclegirl.blogspot.com/
do n folo me back ye org muo! sye org ledang~~ hehe

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan