nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Thursday, April 14, 2011

trailer: men in black 3 2012


aku tak tau lah korang suke ke tak tapi aku memang tak sabor nak tunggu cerite ni. kisah 2 orang yang bajet hensem bersut hitam nak tangkap alien. jom tengok trailer movie yang bakal berada di pawagam 2012 nanti.cerita ni la feveret aku time kecik2 dulu sampai terbawak2 dalam mimpi aku tangkap alien gune pancing ikan keh3



6 comments:

kindergartenlibrary said...

menarik ni !!

dear anies said...

nk tgk nk tgk

belogkiter said...

tak sabo rasanya... mesti tengok

THE GREEN said...

Assalamualaikum...


baru baca mengenai filem ni kat yahoo news tadi..

happy blogging :-)


regards,
BLADE EDGE

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jom Terjah entry terbaru ??
pilihan motorsikal kupcai terbaik

uihhhhh semua nampak hitam belaka.... tapi dari dulu sampai sekarang masih suka tengok citer ni...

cik sakdi said...

men in black kelaka giler. hari tu layan ramai2 kat bilik. HAHA

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan