nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Sunday, April 3, 2011

pengakuan artis kita: i don't have boobs!!

“Itu baju saya sendiri. Baju itu menampakkan bahu, jadi saya buka tali ‘bra’. Disebabkan itulah ‘bra’ tu semakin jatuh ke bawah. Saya pula asyik tarik ‘bra’ saya ke atas, tapi saya tak tahulah pula nampak macam saya tak pakai ‘bra’. Lagipun, ‘I don’t have boops!’.. Dalam gambar mungkin nampak macam tak pakai. Baju tu longgar. Tak sangka akan nampak macam tu pula,” ujarnya bekas pelakon filem 'Histeria' ini.

 “Selepas ini saya kena pastikan agar lebih berhati-hati dengan cara pemakaian saya. Di sini saya ingin tekankan, saya bukan jenis orang yang macam tu (tak pakai ‘bra’).” tambah Ainul lagi. -Gua

memang berani la ainul ni buat pengakuan........

9 comments:

☼ r A t U ● t U r Q u o i S e ☼ said...

apa nak heran kan kan kan?? mebbe dorang pk dorang artis so semua alasan orang bley trime .. huhu ..

FaKArePa!n said...

len kali pkai bra yang ketat.. baru x jatuh kak.. haha

Naddia said...

betul2 boobs die ilang kang haaa...padan muke la ko senah

hasrul hassan said...

Salam.
Aduhh ainul .. hahaha.. orang penang ni. Lama saya tak berborak dengan dia ni ... memang kes ni kontroversi ni. Aduh melatah aku ... :)

storyfromme said...

hahaha...lawak2.ade ke patut cakap macam tu.

mungelily said...

huhuhuhu die ker rupenyer..
pernah dgr citer ni...

CintaZulaikha said...

tak tau nak komen apa...sekeh kpala dy bley tak?? nak wat permission jap~~LOL

nashsazwina said...

baru tahu selepas berkunjung ke sini...nnty usha2 pulak blog kita..
sayegadis.blogspot.com

miss flora said...

suka suki dia je..haish..
sudah follow yup :)

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan