nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Tuesday, April 19, 2011

Aku benci blog nie!


hahahah aku benci blog ni arghhhhh betul...sangat benci.....benciiiii...geram sangat...kite bakor je la...bakorrrr...hahahahaha..pade follower2 aku,aku rase korang patot ikot aku untuk membenci blog ni.....singgah sini untuk membenci blog cek librarian kiter ni....grrrrr...pade geng2 aku pon jom singgah page die......menyatakan kite benci blog die hahahaha...jom klik sini untuk singgah page akak library nih...huhu

7 comments:

storyfromme said...

ni benci ke suka?

Ms.ze said...

laaa..
aku ingtkan ape tadi..
ish ish ish..

Dekcik said...

nie segmen kah?? haha..

entry terbaru dekcik singgah lah..
http://sweetchoc91.blogspot.com/2011/04/kemalangan-yang-berlaku-disepanjang.html

kindergartenlibrary said...

nelly suka !! !hahaha

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

haaa..berani benci2 orang kampupng sendri?? GRRR--- =P

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jom Terjah entry terbaru ??
Yamaha 125z

benci tapi rindu waarrgghhhh

Shiema Sufian said...

kenapa perlu benci?

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan