nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Sunday, April 10, 2011

segmen andai aku superhero

 
andai aku super hero,kuasa ape yang aku impikan? 
 
sememangnya aku impikan kuasa mata yang boleh menembusi segenap dinding mahupon pakaian,supaya senang aku nak skodeng dan senang aku nak kenal pasti orang tu laki or perempuan. jangan kate aku ni gile seks. aku tak gile seks,salahkan mereka yang dok ubah jantina sape suroh keh3. bila ade kuasa macam ni agak besh sebab aku nak kenal pasti sama ada breast seseorang tu memang breast betol atau ade tisu dan span diselit di celah2 coli itu. keh3. jangan mara r.hidup kene jujur.takmau la bersilikon or berselit sane sini.peace. 

untok makluman: aku taknak pon ade kuasa macam tu. leh gile aku. sekarang pon aku dah syukuur sebab aku maseh boleh berdiri dan berbakti pada kaum perempuan...ehh salah..berbakti kepada masyarakat. hehe

7 comments:

FaKArePa!n said...

segmen cenggini pon ada gak.. hehe

Jom baca..
Setahu Aku Susuk Tu Haram !!

MissNadh said...

haha..ta bleh blah punye kuase camtu..jangan wei,bek amik kuase halimunan,wahaa

akri zary said...

ada baik gak power camtu...boleh tau telur palsu dengan telur betul...haha
thanx join..

☼ r A t U ● t U r Q u o i S e ☼ said...

hampeh pacik!!! jangan la benarkan pacik bg superpower .. amin .. lalalala~

mohd ridwan said...

Terjah superhero bawu!!kuasa kita cam same la~

cBk said...

huhu..hbt kuasa ni

cBk said...

huhu..hbt kuasa ni

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan