nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Monday, April 4, 2011

laporan pelawat bulan mac.syukur.

SALAM...
diatas ini ialah laporan pelawat pada bulan lepas. alhamdulillah. tak sangke ramai jugak yang singgah blog aku ni. tapi yang aku lom paham. ape tu "views" dengan "unik". entah lah. aku mane la paham sangat. follower aku sikit je pon. tak ramai. tapi tak sangke la ade yang datang singgah sini. sebab dulu ramai gak member cakap blog aku nih bosan. so terime kaseh la pade member yang dok kutok blog aku tuh. hehe. anyway terime kaseh tak terhingga pada pelawat blog ni. maaf andai entry yang terkandung dalam blog ni buat anda loya tekak mahupon menyampah. harap beri teguran. aku budak biase. banyak salah

sebenarnye aku teringin nak buat segmen,contest. tapi tak berani lagi sebab takot tak ramai yang join. takpelah. buat mase ni aku akan berusaha mencari bahan2 untuk dikongsi dengan pembace. thnx a lot. sayang kamu

7 comments:

Bidadari Syurga said...

view tu lebih senang dikenali sebgai 'refresh' atau 'reload' ataupun page yg orng klik kat blog awak... unik tuuu.... individu yg masuk kat blog awak.... 1 ip dikira 1 unik... byknya... gud luck tau....

irwanmiswan said...

ohhh baru saye tau...terime kaseh...maseh belom mantap lagi blog ni.perlukan teguran dari kawan2

Anonymous said...

yezza keep on blogging dude...i pun still perlukan teguran gak..hihihihi

Jujurara said...

wah..semakin ramai yg lalu sini..

Ms.ze said...

wahh..manyak tuu..heee

eelobor said...

salam bro, terima kasih kerana sudi singgah, baca & komen di entri aku.

fyna ahmad said...

ramainye...
jeles saya..

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan