nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Monday, April 25, 2011

mini bike week kapcai ulangtahun ke 5 mylamoc meriah nohh!!

siape kate budak motor ni tau merempit je? siapa kate budak motor takde impian? siape kate budak moto ni cume tau melepak je? siape kate budak motor ni tak kreatif? siape kate?siapa??? wahhhh dah macam drama hindustan pulak kan.

perghhh memang rugi aku tak pergi mase ni, nak buat macamane kan,aku pon sibuk dengan kerja kat sini. kalau ade yang ganti,aku dah pergi dah. huhu. yerla,jumpe member2 motor,tukar2 pandangan. walaupon aku ni kurang paham bab2 motor,tapi aku ade kawan2 yang tak eksen dan tak kerek. diorang akan tolong aku. tu yang aku respek dengan bebudak motor ni. huhu. tapi tak bermakna budak2 kereta tu kerek. jangan ade miscommunication ok keh3. aku ni belom cukop duit nak maen kereta. kereta lagi berkepok duit mau keluar keh3.

anyway tahniah kepade team mylamoc kerana telah berjaya menganjurkan mini bike week sempena ulangtahun ke 5 penubuhan kelab tersebut. kalau korang selalu beli majalah kapcai,korang mesti terbace kisah2 bebudak mylamoc ni ke sane..ke mari..konvoi. baguslah,mengisi mase lapang. semoge kelab ni teros sukses dan mengisi hari2 minggu mat motor dengan bende2 berfaedah. 

akhir kata,"ROCK N RIDE.......BELIA BENCI DADAH NOHHHHH!!!"














2 comments:

Amoi said...

you menang motor ke?

aNis sHazLiN said...

bestnye!! anis suke g bnde2 cmni ikut incik bf..ngeee...konvoi2 mylamoc mmg slalu masyukk...hehehe

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan