nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Friday, April 29, 2011

tahniah pade followerku ke 500!! belog hijau dedaunan

alhamdulillah,belog aku sudah mendapat follower yang ke 500 hari ni. ape yang aku rase?? tak taulah nak cakap. seronok pon yer. tapi rase takot pon ade. kenape takot?? takot sebab rase berat tanggungjawab ni. yerla. pembace dan follower pon makin meningkat,alhamdulillah...maka aku kena la cari bahan2 yang bermanfaat untok semua kan?

aku akui ade yang mengatakan blog aku ni sampah dan takde isi. aku terime. tapi. pade yang dah kenal aku,mesti korang dapat tengok maksud tersirat disebalik entry aku. ape yang aku cube sampaikan. ade terselit pengajaran walaupon sedikit.

terime kaseh juge kepade semua follower yang sudi follow aku dan kepada pembaca yang sudi membace blog aku tak kire lah secara senyap mahupon bising.erk..pembace bising??hehe...maksud aku pemabace yang sudi mengomen tak kire lah pedas ke tak. yang menegur kesalahan aku. terime kaseh aku ucapkan. 

pade cik iyan dari belog hijau dedaunan, ni award untok anda :-)



kepade pembaca2 sekelian, jom jengok belog hijau dedaunan. KLIK SINI

terime kaseh kepade mereka yang menyokong blog yang orang kate sampah ini

3 comments:

mOon EyEzS said...

tahniah pada kamu juga belOg hijau dedaunan...tingkan usaha...

bg mOon...xde entri sampah k...

Unknown said...

trafik lbih kurg sy nye je.huhu

p/s tahniah.target 1000.

iyan shazlind said...

terima kasih mr irwan utk "award 500"..anda membuatkan hati sy berbunga2..hehe for me belog anda bukan sampah..:)(kita sama, sama2 keluaran SBP school) :)

terima kasih juga utk moon johari :)

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan