nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Tuesday, April 26, 2011

wahai cik nuffnang,mane CTR buffered earning aku?? huhu

aku ucapkan bebanyak terima kaseh kepade nuffnang kerana telah memberi buffered earning kepade ku. tapi aku agak pelik kerana CTR bonus maseh tiada hingga sekarang. bagaimana buffered earning ni dikira pun aku tak tahu. aku bukan mate duitan tapi macamane aku nak repair motor honda petak aku tu. akhir bulan ni mane la aku ade duit. huhuhu. tolong la ye encik nuffnang. CTR bonus tu naikkan la lagi. yer...yer...nanti aku bawak cik nuffnang naek moto honda petak aku ye...yer...(maseh konpius....encik nuffnang atau cik nuffnang??laki ke perempuan??adesss)


pade member2 motor mahupon member blog. tolong la bagitau cara macamane nak naikkan CTR bonus tu. aku ni mane la tau pape. uhuk3....

ni ade pantun untuk nuffnang:

dua tige kucing merangkak,
mane nak same si kucing berlari,
aku blogger maseh merangkak rangkak,
kalau baik hati,bagila BE lagi...

ni pulak pantun untuk pembace setia:

main kejar2 dalam belukar,
tersandung batu,jatuh tertiarap,
aku budak baru belajar,
salah silap ku mohon maap

ape punye panton pon aku taktau daaa.....ape2 pon terime kaseh kepade korang yang menyokong aku dari kiri kanan atas bawah. tak kire lah korang ni pembace senyap ke,pembace yang banyak cakap ke, I LOVE U ALL.....

ERRKKK...sambil memegang perot menahan buang air besar...tadi nak buang air orang sebok tepon sampai tergendala nak melabur. ni time tak melabur takde plak yang tepon...cissss

4 comments:

syuxer said...

tahniah ar bro dapat BE..:)..saya pun x tau camner CTR bonus dikira heheh

Unknown said...

wah!!32 ringgit?byk tuh..wan pon tak dapat CTR bonus ari tuh..tetibe dia hilang

Unknown said...

bonus CTR kalau dah hilang,mmg x kan dapat la..wan ari tu ada la dlm bpe ringgit..tp,satu hari hilang terus smpai BE tu dah jadi metered earning

mykhalis said...

sabo2..kena tanya nuffnang nie

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan