nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Friday, April 8, 2011

telur tiruan dirampas?telur tulen tu macamane?

kalau dulu aku ada terbaca pasal beras tiruan,sekarang telur tiruan pulak. macam2 sekarang yer. tapi aku yakin kalau mereka yang dah memang biase masok dapur dah boleh bezakan telur asli dengan telur tiruan. pada gadis2 yang jarang masuk dapur tu lepas ni rajin2kan la diri tu masuk dapur yer.jangan dok menaip depan laptop mengadap fesbuk dan berblog jer. tak salah kalau nak berblog,tapi tanggungjawab sebagai anak dan tak lupe juga isteri jangan dilupa ok :-)

kesimpulan:
1. aku nak cerita pasal telur ke pasal perempuan malas masak nih?
2. kalau nak tau telur asli yang memang asli boleh tanye suami anda keh3.

SEORANG pegawai penguat kuasa KPDNKK membawa telur yang dirampas dipercayai tiruan di Pulau Tikus, George Town semalam. 

6 comments:

☼ r A t U ● t U r Q u o i S e ☼ said...

baiklah .. saya akan tanya suami saya nanti .. arhhh .. cikedis sungguh lu pacik ..

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

telur tiruan?? tanye suami? tak-paham-tak paham.hahahaha~ =P

Kejora said...

salam..

aikk ade ka telur tiruan??
camne nak kenal telur ori dgn telur tiruan nie???
meh habaq sat..hihi

n3scaf3_ais said...

hahaha...nice..macam mana suami nak jawap tu???hahaha

Satria Neo R3 Supercharge
Terasing Di bumi Sendiri-Usop Wilche
Terasing Di bumi Sendiri-Usop Wilche

Izyan Masri said...

KITA BAKO JE ORANG YANG BUAT TELUR TIRUAN TU XD

mungelily said...

haha rasenyer masih blh kenal lg telur tiruan or telur betul... ;p
coz selalu jerk masuk dapur..hehehehe~~~

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan