nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Saturday, April 2, 2011

kisah benar: malam tadi aku dengar bayi menanges!!!

rupenye ade 1 post yang ketinggalan. perghhhh memang seram betul time ni. korang bayangkan lah. mase tu pukul satu pagi. aku baru balik lepak kat warong tengok maharaja lawak. masok je bilik tidur seperti biasa aku menukar baju. yerla,mane selesa tidor pakai baju ngan seluar panjang. tukar je baju,aku dok depan laptop,mencari bahan2 menarik untok dikongsi dengan pembaca blog aku.



TIBA-TIBA!!!!!

sayup2 kedengara suara bayi menanges....tersentak aku...mase tu aku tengah layan lagu toxicity dari system of a down.....perghhhh terus meremang aku. lantas aku tukar lagu nasyid. dengan harapan suara bayi menanges tu berhenti. (hipokrit punye budak).cisss...makin kuat pulak. jelas kedengaran. matikan lampu bilik.tutup laptop.bareng.grrrrr...mane boleh tido kalau macam ni. 

aku memberanikan diri keluar dari bilik. rase nak terkencing pun ade,maklumlah. pakai boxer je.seram sejuk malam tu. makin lama,makin jelas kedengaran bayi menanges.aku memberanikan diri menuju kearah suara tangisan tu. 

TIBA-TIBA!!!!!!

cissss rupe2 nye cerita waris songsang kat astro prima. sape la yang tengok tv tak matikan ni. rupenya bayi yang aku dengar menanges tu bayi kat dalam cerita nih. cisssss. 

kesimpulan: jangan membazer elektrik.sekian

6 comments:

Bidadari Syurga said...

hurmmm sabar ajalah... ingatkan reallah tadi... arghhhhhhh... tolonglah jiran sebelah... jgn suka bazir okey...

MizzTina said...

haha..kesian tibi tu xde sape layan...

CintaZulaikha said...

kihkihkih...naseb baby dlm tv..cu klu btol baby tu merangkak2 minta simpati kat luar bilik..apakah??? gegeggegrrrr

Jujurara said...

hahahaha..
aiseh..
ingat cite seram tadi.

Tunsha Ayunie said...

kalau baby betul .. sila dukung baby tu kasik minum susu taw taw taw!

MissNadh said...

ciss...hampeh..haha

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan