nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Saturday, April 2, 2011

maharaja lawak,kurang menyengat??


entahlah.susah nak cakap. aku tengok pon semalam kebetulan kat warong ade pasang. rumah aku mane la ade astro. aku tengok kebanyakannye cerita pasal diri maseng2 yang dah jadi artis. ade yang buat lawak tapi macam meluahkan ketidakpuashatian diri kat orang ramai. johan ngan zizan pulak entah mane hilang lawak2 mereka. masa jadi pengacara bukan maen lagi buat lawak. 



aku tak mau komen banyak2 sebab aku ni pon bukannye pandai buat lawak. aku suka tengok lawak2 pandai so harap lepas ni peserta2 maharaja lawak buatlah sebaik mungkin. sebabnye?dulu korang menang kerana dipilih penonton.ade yang undi. yang undi korang ni nak tengok korang beraksi.kalau korang buat lawak sambil lewa,kesian mereka2 yang undi korang ni kan. aku tak pernah undi sape2 sebab kredit aku memang limit sebulan RM30 jer keh3. teringat aku allahyarham din beramboi yang memang pandai buat lawak secara spontan....

4 comments:

☼ r A t U ● t U r Q u o i S e ☼ said...

memang tak best!tak best! nyesal tgk sampai lebam mate T__T

CintaZulaikha said...

baru 1st week..maybe drg nak tgk kehandalan yg lain kot..huhu

CintaZulaikha said...

baru 1st week..maybe drg nak tgk kehandalan yg lain kot..huhu

CintaZulaikha said...

baru 1st week..maybe drg nak tgk kehandalan yg lain kot..huhu

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan