nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Saturday, April 2, 2011

just the way you are-sungha jung

aku memang suke lagu just the way you are ni.lagu ni asalnye dinyanyikan oleh bruno mars. lagu ni besh sebab ia macam 1 penghargaan kepada seseorang. yerla.maksud aku kita menerima seseorang yang kita cintai itu seadanya. cehhhh...memandai je aku ni kan....kali ni lagu ni dimainkan dengan superb oleh seorang budak bernama sungha jung. jom tengok

No comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan