nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Saturday, April 2, 2011

KAPCAI dah ade fesbuk nohhhh!!!!!


SALAM...
hari ini dengan kembang idongnye aku mengumumkan bahawa KAPCAI sudah ade facebook nohhhhhhhh!!!! aku orang yang ke 16 like page kapcai ni. jom sama2 like kat page ni bagi memeriahkan dan memeningkan lagi kepale ghani arafat dan jinn kapcai keh3. aku ni takde pape pon dalam susur galur kapcai nih. tapi memandangkan perot aku same kedepan dengan jinn dan bob marshall maka aku terdesak untok mempromote page kapcai nih. keh3. ahhh malas mau cerita panjang. korang boleh singgah ke page diorang kat facebook kat sini



lupe pulak nak bagitau,pade sesape yang belom tau,kapcai ni merupakan satu kumpulan yang anti keganasan dan mereka ni cinta pada kenderaan beroda dua. tak kira lah ape jua kenderaan korang,janji beroda dua. keh3.pade sesape yang mempunyai ciri2 seperti di atas boleh lah membeli majalah kapcai dan singgah di blog dan page facebook kapcai ok!!!!


dikesempatan ini juga aku ingin mengucapkan ribuan terima kaseh kepada majalah kapcai kerana sudi memasukkan kisah motor 135 lc transformers ku dalam majalah paling sempoi kat dunia nih keh3

2 comments:

Syuk Ry said...

wah menarik.. dh der group kt FB..

Astarawistana Momoi said...

Cool!
Singgah2 lah ke blog saya yg masih baru~

http://astarawistana-momoi.blogspot.com/

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan