nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Saturday, April 23, 2011

signboard wajib di pintu tandas

agak2 korang la kan,skill yang mana satu yang korang biasa buat? jangan menipu. jujur taw.keh3.kencing berdiri? pon tak boleh sebab senang kena batu karang.haaaa jage2.ape ingat aku tak tau ke korang punye skill tu. tu biasenye skill tak tahan nak terkencing kat highway keh3. yang dok mencangkong atas tandas tu pun DILARANG same sekali. aku nak tunjuk gambar orang eksiden mase cangkung atas tandas duduk tapi aku tenok pon kurang gemor. seram weehhh...bontot terbelah. 

skill2 lain aku susah nak terangkan sebab agak rare dan aku memang tak penah buat skill2 camtu. rumah aku jamban cangkong. duduk tak besh. taik susah nak keluar keh3...

4 comments:

Tunsha Ayunie said...

wa kecikkk!! 34kg je so skill berak adalah mencangkung diatas tandas dgn berhemah .. Sekian harap maklum .. *sorok muke dalam tangki* ..

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jom Terjah entry terbaru ??
Yamaha 135lc dan penjagaan

Honda ex5 dan Honda wave

uihhhh skill dok dalam tandas wehhhh guna tandas ngan betoi yerrr jangan buat benda tak senonoh tau...

mOon EyEzS said...

nak try skill yang last 2...tengOk ok ke x...hahahaha

♥sophie♥ said...

hahaha,, tak suke jamban duduk ! mencikkkkkkkkk

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan