nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Saturday, March 26, 2011

pelakon power rangers dulu & sekarang


kalau yang lepas korang dah tengok arnold susah nak eja dulu dan sekarang. sekarang jom terjah pelakon2 power rangers plak. to be honest,aku lebih suke dan sayang dekat power rangers yang dulu. mase tu entah aku darjah berape pon tak ingat. mase tu "mighty morphin power rangers" if tak silap. robot2 guna dinosour. perghh memang besh. tapi makin lama makin pelik. aku jadi tak minat. ape2 pon jom terjah.

 megazord yang power


RANGER HIJAU/PUTIH
dulu
sekarang
aktif dalam kick boxing,tengokla tatoo beb

RANGER PINK
dulu
sekarang
aku lagi suka yang sekarang,lagi hot keh3
RANGER HITAM
dulu
sekarang

RANGER MERAH
dulu
sekarang
makin sehat la abang keh3
RANGER BIRU
dulu
sekarang
perghhh macho. tak sangka dulu ko ni power rangers kan?

13 comments:

kaizen said...

terbaiek!!!

*nnt aku nk buat pasal power rangers gak tp bkn mcm bro laa...

Tunsha Ayunie said...

gile feberet tgk citer ni dulu! best best !! lepyu tomyyyyyyyyyy!!

Mya Myra said...

eh eh kaler kunin dah matik eh :( wa pun syg power rangers duluk dari skarang .. duluk smangat dok depan tv bersile dengan adik2 lakik tgk power rangers .. now dah besar .. waaaaa!! cepatnye mase :(

CintaZulaikha said...

ha a la, power rangers dlu lgi best dr skrg...huhu. tgk citer pon da smakin karut marut..

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

xbesh power rangerss!! powerpuff girl baru betol!! muahahahaha

hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

peNulis SeNjA said...

huaahaha aku nak jadi PR merah .. alahaiii .. follow blog best ni .. follow me ye bang

beaty said...

rindu pula PR ya..dulu ni yang I minat tengo ni...

Budak Botak said...

ha3, menggamit memori btol...

MissNadh said...

dlu suke power rngers kaler pink,siap cop lg dgn kwn2..kehkehkhe

aLieF si Muncung ManiS said...

kenapa yg sorang tu jadi gemuk..haha..mesti kena sumpah dgn raksasa tu..haha

Tunsha Ayunie said...

hoi pakcik tua!! nape lu promote balik entry ni .. :(( nak wa bertukar jadi power rangers pink ke ape?? huh!!

Aiisyah Roseskalerful said...

Hhaahaha.. power rangers dulu2 mmg favourite.. xprnh miss nak tgok...sekarang dah xtengok langsung

-JuvItArs- said...

rangers kuning nma Tania kn?? taon 95/96 rsnya 1st pwer rngers nih..gler mnggamit memori btol~~

aku siap ada berus gg ltrik pwr rngers lg tme kcik2 dlu...hahahha
punyer la menat kn! ;)

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan