nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Monday, March 28, 2011

komik|ragam tauke bengkel

pernah tak korang pergi bengkel atau mane2 kedai?kompomla pernah kan.pernah tak jumpe tauke yang eksyen nak mam..?penah kan? penah tak jumpe tauke yang sanggup call kawan2 nye yang lain sebab barang yang korang nak tu takde kat kedai dia?penahkan? so...kalau ada antara korang yang bakal jadi peniaga,pilihlah cara mana 1 yang korang nak. ok

walaupon saudara hidayat jailani tak suke aku melukis sebab kehodohan lukisan aku,aku pedulik ape...jage ko dayat.nanti aku tuntut sup gearbox

5 comments:

CintaZulaikha said...

mcm pernah terjadi jek kt diri sdri...huhu

Mohd Nur Hidayatullah Bin Jailani said...

hahaha!!! macam haraaaaaaam,...dah lukisan ko burok gile,..haha,..aku jujur owangnye,..hihi~

storyfromme said...

selalu jugak terjadi macam ni.kita yang susah akhirnya nak pusing2 cari tempat lain.

Fyqa said...

HUHU.

ini perkara biasa jugak ni..

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

hehee!! tu r kan!! kan!!
eee...
melidi betul kartun tuh..
terjujur sangat ker ni??
lalalala~~


salam singgah dari mommy weiyda♥
keep it up blogging ya!!‎♥
(◕‿◕✿)


hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan