nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Wednesday, March 30, 2011

backstreetboy-the call versi arab.mesti tengokkk!!!

kalau korang nak tau,mase aku kcik dulu aku suke dengar lagu westlife dan bacstreetboy. so boleh la aku cakap bahase omputih sikit2 keh3.aku suke backstreetboy sebab lagu2 nye memang senang nak hafal. ahhhh tu aku cite lain kali. kalau nak tengok versi ori lagu the call ni,bleh klik sini,http://www.youtube.com/watch?v=C6GRKRDicTU

kalau the call versi arab,bleh tengok kat sini...keh3...agak pelik

1 comment:

CutieIntan said...

hehehehe...samolah kiter peminat backstreetboys..kalau karok tak amik lagi dorang tak sah...

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan