nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Saturday, March 5, 2011

semoge roh dicucuri rahmat

SALAM...
kesempatan ini aku nak ucap takziah kepade farhan janis atas pemergian atuknye ke rahmatullah kerana sakit tua. semoge roh atok beliau dicucuri rahmat dan ditempatkan bersame2 orang yang beriman. aminnn. al fatihah. kalao aku sebut name farhan janis mungkin korang tak kenal. kalo korang ingat entry aku yang lepas, HONDA PETAK 'BOLENG' SASUKE, kompom korang kenal kan?

aku tau macamane perasaan boleng sebab tahun lepas, aku pun telah kehilangan seorang nenek yang memang amat aku sayang dan aku penah ceritekan dalam entry aku yang lepas. aku rindukan die sangat2. penah satu mase aku tengah makan2 kat warong tetibe aku menanges tanpe segan silu. sebabnye?? aku ternampak seorang makcik, care makan,care mengunyah,same macam nenek aku tu. entahlah. aku rase belom puas aku bermanje dengan nenek. dan sekarang, tengah aku menaip entry ni, hati aku sebak. aku sangat rindukan nenek....rindu sangat2..

nenek suke kucing. tak kire lah macamane kucing tu,saket ke,tak saket ke. nenek tetap bela. tetap die jage. tetap die bagi makan. mungkin sebab tu aku dan family sekeluarge amat sukekan kucing. untok pengetahuan kawan2,aku panggil nenek aku nyai,dan atok aku yai. 

nyai,Y rindukan nyai,semoger roh nyai dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang yang beriman,alfatihah

YANG HIDOP PASTI AKAN MATI
YANG MASEH HIDOP PERLU TERUSKAN PERJUANGAN
MENCARI REDHA YANG MAHA ESA

No comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan