nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Monday, March 14, 2011

terima kasih/taniah kepada followerku yang ke 200!!

SALAM...
taniah dan terima kaseh kepada blogger aunidenovella(perghh agak susah aku nak sebut,,jangan mara ye keh4) kerana telah menjadi follower aku yang ke 200 (sambil bertepuk tangan dan melompat2 katak). huhu. mungkin ada yang akan cakap,"ek elehhh...baru 200 dah nak kecoh"..dan "alaaaa aku ade beratus2 follower,rileks jer"...ok2!! aku paham.  blog aku ni cuma blog biasa jer. tapi aku bersyukur sebab ada gak blogger yang nak follow perkembangan blog kecik cam aku ni

aku dah singgah blog cik auni,pada aku,dia ni seorang yang sempoi. cara menulis pun macam bercakap ngan kengkawan2.so macam friendly la kan. so kalo korang nak terjah blog cik auni ni,boleh klik kat banner atas tu k

pada follower lain,terima kasih atas sokongan. untuk pengetahuan,sebelum ni ramai yang dok kutuk aku. blog aku bosan lah. beratlah. aku tak mara. aku betulkan mana yang tak betul. yang penting,

AKU SAYANG KORANG!!!
aku nak mintak tolong,kalau ada kekurangan kat blog ni,tolong la tegur yer.

pada auni,aku nak bagi award,ni dia,khas untuk auni,


agak2 nak bagi award tak pada follower ke 300??tapi blog macam aku ni boleh ke dapat sampai 300 follower??ape2 pon thanx :-)

7 comments:

HATYCIKNUURUL said...

lahhhhhhhhhhhhh,bile ni?,.bru nak folo,knon2 dpt la yg ke 200,.cait!,.

-oP_ida- said...

cayalah makin menyengat...tuh pasal FOLOWER pn makin menIngkat

Leeya said...

opss.. sy trlmbt ckt jep.. ngeh ngeh.. ^___^

Sayang Amirah said...

congrats!!
sokong op ida.. blog makin menyengat, follower meningkat :)

sekamar rindu said...

salam..


tahniah.....:))


***205

fyna said...

congrats....





jom singgah n follow belog saya..
http://inibelogfyna.blogspot.com/

NaNaoSaKi said...

wahh!! tahniah untuk auni.. :) ok jer saya tgk blog bro ni.. kemas.. maybe saya ska blog yg background nye putih kot.. buat saya lagi suka untuk membaca :)

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan