nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Monday, March 14, 2011

SEGMEN :BEN ASHAARI SOAL CINTA

brader ben ni memang otai betol. korang nak join? jom klik sini


Wanita bagaimanakah yang menjadi pilihan hati anda ?
yang jujur. makan tak kaver cun.tak pakai dedah sane sini cam artis. tak pakai ketat2 macam sarong nangka. yang sedang2 saja. yang penting,setia. boleh terima aku seadanya.
 
Definasi keseksian seseorang wanita bagi anda .
seksi itu subjektif. pada aku perempuan pakai baju kurung tu seksi tawwww. suara perempuan baru bangun tidur juga seksi. pada aku,perempuan melayu lebih seksi dari bangsa lain.
Apakah maksud PENGORBANAN CINTA bagi anda ?
sentiasa bersama tak kira susah senang dan dapat menjaga mak ayah aku dengan baik

Perlukah pasangan anda berkorban apa saja demi membuktikan cintanya pada anda ? 
aku takmau paksa dia. kalau dia nak buktikan cinta dia kat aku,cukuplah dengan menjaga aku dan mak ayah aku dengan baik.

Jika keluarga pasangan anda tidak mahu menerima anda sebagai menantu mereka , apakah yang akan anda lakukan ? 
tanya sebabnya apa dan aku akan ubah diri aku untuk menjadi yang terbaik. tapi kalau mereka tetap tidak mahu. aku akan berusaha memujuk mereka.
Berapa kalikah anda putus cinta ? Kenapa ? 
putus cinta?aku dah lupekan semua. sebab putus? alasan mudah. mereka kata aku tidak hensem. tidak pandai bergaya. salah kah aku?
Pada pendapat anda , lelaki atau perempuankah yang mudah berlaku curang ? Secara umum ... kenapa ?
pada aku sama saja,sebab? korang tengoklah gaya perempuan posing sana sini ala2 model yang membuatkan lelaki lain tergoda dan dok ngurat diorang. kesimpulan: perempuan jangan dok tayang body,laki jangan dok miang buaya darat.

Apakah anda seorang yang mudah cemburu ?
opkos!! tapi cemburu bertempat. jangan cemburu membabi buta sampai dok tendang lempang perempuan. nak jadi apa?

13 comments:

tika said...

nice sharing....

apisv2 said...

salam,
mengunjungi rakan2 segmen ben ashaari soal cinta;)

soal apisv2

amyzzskazz said...

datang singgah awk..hehe.. :)

jღ®ϊ●●ղՕvЗllღ said...

selamat berkenalan :) jalan2 dari segmen ben ashaari ..

NaNaoSaKi said...

yg mudah berlaku curang tu btol..kedua2 nya sama saje lelaki dan perempuan..

tp reason putus sbb xpndai bergaya tu.. alahai.. xpatut btol alasan trsebut.. paras rupa dijadikan ukuran..

mas.saari said...

macam2 pendapat tentang cinta
jom baca pendapat saya jugak!

Anonymous said...

jom tgk sya pya pndapat jugek...

HATYCIKNUURUL said...

salam,..dr umah abg ben ni,..hehe,..klako bce luahn hti msing2,.kih3,..

pRiNCe said...

Prince dtg mlwat...entry yg bagus..:)...jom join contest kat blog prince..hadiah lumayan...n jmputla bce info mnarik tentg kecantikan tubuh badan...

Dekcik said...

untung sape dpt lelaki cm nie..hehe

Nour Akmal said...

pendapat yang bagus..!
suka3...!!!

darxniq said...

hahaha...ceh..nk sore pas bgon tido..konon seksi...muhehhehehe..

solo molo said...

macam-macam japawan ada...



salam ziarah dari segmen panas En Ben..

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan