nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Saturday, March 19, 2011

|panas|lelaki suka mengongkong?

SALAM...
aku baca kat paper hari ni,akak datuk siti,saida dikatakan bercerai kerana lakinya mengongkong. kes tu biarlah. malas aku nak ulas. yang menjadi persoalan sekarang,lelaki ni suka mengongkong ke? kenapa lelaki suka mengongkong?pernah ke dengar istilah king control?takde kan?keh3. aku dah tanye teman2 aku,ada sebabnya kenapa laki suka mengongkong:

AWEK/BINI CANTIK SANGAT
susah dapat awek/bini yang cantik tahap superstar nih. yerla..paham2 lah,kalau dah cantik tahap artis ditambah bajunya cam sarung nangke,kain terbelah2,gunung nak tersembul keluar,buaya darat pun terkam. 

SUKA HANGOUT
kalau dah dapat bini/awek yang suka keluar sampai balik pon lewat malam sape la tak risau dek oiii

RAMAI KAWAN LELAKI
suami/pakwe sape la yang tak resah gelisah bila awek/bininya ada ramai kawan lelaki

SEBENARNYE!!!!!
lelaki ni bukan nak mengongkong tapi kami semua risau kami akan kehilangan orang yang tersayang. kaum perempuan jangan la fikir yang kami ni mengongkong yer. kami risaukan keselamatan anda semua. pada lelaki,nasihatkan bini/awek anda dengan cara yang betul,jangan main marah jer. perempuan ni ibarat bunga yang perlu dijaga dengan elok. kalau mara jer,layu la bunga tu.

aku dok fikir,nape perempuan nak kongkong lelaki?nape ade istilah queen control?

3 comments:

lea said...

perempuan suka kongkon suami coz takut suami kawen lain
ala..masing2 sama je kot

intan.maisarah said...

lelaki pun begitu
perempuan pun begitu


takda sayang kan.
:)

~khaLiFaH in aLLah`s w0rld~ said...

itulah sayang~~~

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan