nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Friday, March 11, 2011

jalan dalam hujan itu romantik

SALAM...
hari ni aku bangun pagi selimot ku dah kat bawah katil. perghhh sejuk pagi ni. hujan lebat. maka bersiap2la aku nak pergi kerje. aku pinjam kereta ayah aku hari ni kerane takmau moto kesayanganku demam terkena ujan. tetibe nampak la sepasang laki bini naik motor meredah hujan lebat, lalu aku teringat kate2 seorang blogger,http://mawarmawarputih.blogspot.com/,"berjalan dalam hujan itu romantik"

pade korang. tang mane yang romantik? huhu. mungkin sebab si lelaki payungkan si gadis sewaktu hujan sambil berjalan2, berborak2 kisah2 romantik? mungkinkah apebila maseng2 sudah basah kuyup ,tapi ini bukan romantik,ini lucah keh3. bayangkan si perempuan pakai baju nipis.basah plak tu. fuhhhhh takmau cakap lagi. bahaye. kene gam ikat kang tangan aku ni. keh3.

pade korang tang mane yang romantik. aku jamin lepas kahwin takde mase dah nak bejalan2 kat tengah2 hujan tu. silap2 hujan jer terus tido keh3

2 comments:

shafiq ahmad said...

bila basah boleh geli-geli..haha..lucah tak lucah.. tapi itulah hakikatnya..haha

budak kampung said...

hahahaha dats rite bro keh3

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan