nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Sunday, March 13, 2011

sam bunkface kurang adab?

tadi aku dok tengok2 youtube,tetiba ada cerita pasal sam bunkface kurang adab. bila aku tengok,si wartawan ni dok soal sam macam sam ni memang kurang ajar sangat jer. aku tengok dia cuma pakai singlet. tutup semua ape. kan?aku taktau la majlis ape tu. tapi aku nak kita sama2 fikir,

wartawan tu pakai baju ape? ade tanda apa kat baju tu?
kalau artis wanita pakai kain terbelah2 menampakkan peha yang gebu tu macamane pulak?
kalau artis wanita pakai ala2 berkemban datang ke majlis macamana pulak?
renung2kan....



7 comments:

Wan Zulqhairi said...

aku setuju sangat2.. mana nampak aurat ponnnnn... pompuan tu dia xtanya plak..

shearasol said...

itu lah pasal nyer

Lelaki bukak baju,,kena band

Pompuan bukak sana sini, ok pulak

aii..tak faham betul lah

Merah itu hipokrit

luqman said...

dunia sudah mau kiamat . . .

QaRr JaliL said...

biasala 2..nak wat topic hangat media..

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

siyes lawak ar doh watawan ni..
kah kah...

Mohd Nur Hidayatullah Bin Jailani said...

nampak sangat wartawan melodi bongok sangat,..haha!! memperbodohkan diri sendiri,..g mampos lah sama poyo2 lu nye pakaian,..bukan sam bukak baju pon,..ape ke bengap punye wartawan,..lu xda modal ke ape?? haha!!

mOon jOhari said...

sam...i luv u...muahhh!

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan