nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Tuesday, March 8, 2011

lelaki lebih suke perempuan berisi dan gebu??

SALAM...
entry aku kali ni bukan nak cakap yang perempuan kurus tu tak cantik ke ape yer...so janganla sesiape yang agak2 tak berisi marah aku pulak nanti. berisi kat sini bukan bermaksud terlalu gemok(tak larat nak angkat kang). kirenye,tak terlalu kuros dan tak terlalu gemok,bak kate iwan dalam lagu dangdutnye,"yang sedang2 saja,yang penting,die setiaaaaa..." keh3

sekarang kerap kiter dengar suri rumah kene tipu dengan pakej pelangsingan badan. ade yang mati lepas sedut lemak. ade yang gatal2 selepas rawatan sampai badannye mengeluarkan bau busuk. haaaa...kan ke dah susah macam tu. baek2 muke badan semua dah elok2 jadi kurang elok dah. makin mendatangkan mudarat pulak,kan.

memang betul lelaki suke yang cantik2 tapi tak semestinya terlalu kurus. pada kami, kami hanye perlukan perempuan yang sedang2 saje,ape yang penting mereka kaum hawa ni dapat menjage kami. balik dari kerja ade yang sambut dengan senyuman dan masakan yang sedap. malam pulak ade yang belai dan diurut. bab agame tu pon pentingla kan. so...bersyukur dengan ape yang ade ye kaum hawa sekalian....


jom layan lagu iwan jap,dia tidak cantik makk,dia tidak jelek makkk.....




ini merupakan petikan dari blog anizyn.blogspot.com:

Menurut Dr. Jacquie Lavin iaitu ketua bahagian nutrisi rangkaian pusat pelangsingan badan, Slimming World wanita kini tidak lagi menggemari susuk tubuh kurus kering seperti yang ditonjolkan beberapa selebriti terutamanya model Kate Moss dan Victoria Beckham yang berkongsi tempat tercorot apabila masing-masing cuma memperoleh satu peratus undi.

"Wanita kini lebih menitik berat soal pemakanan berbanding obsesi memiliki susuk tubuh kurus seperti model," tambahnya. - Agensi

8 comments:

lea said...

yg sedang2 saja...

cik sakdi said...

layan iwan. hahahha dah lame xdengar.. :)

HATYCIKNUURUL said...

ohohohoo,.cm terase je ayt ats tuh,.oke,fine,..okokok,pdhal dh melantak mcm2,.huhu

NuRuL MoHaMaD said...

ingatkan crita pasal perempuan gemuk tadi. . .
tapi benda ni atas selera n mata masing2 kan..

Dekcik said...

hehehee...yeke nie..

cik gege said...

yg sedang-sedang.. i like.. follow la...=)

saya YANA said...

bgus la kata agensi tu... tak yah obses sgt nk kurus.. yg sedang2 da okeh..

violet legacy said...

Mkn byk pon x gemok2 jgk....

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan