nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Wednesday, March 2, 2011

mintak maap pade semua

SALAM..
kat sini gua bukan mau kecoih ke ape ke tapi mau mintak maap sebab tak dapat nk update blog ni walaupon kat pale otak ni macam2 bende nak kongsi ngan u all. terime kaseh pade mereka yang sudi memfollow dan tak lupe gak pade 'pembace senyap' keh3. aku berblog suke2 coz mau cari member2.

walaupon blog aku ni maseh cetek ilmunye tapi aku tetap nak mintak maap sebab maybe menghampekan sesetengah pembace blog aku yang biase2 ni keh3

ade mase gua update okeyhhhhh!!!!!!!!!!

ikhlas daru gua,budak kampong yang biase dan hidupnye biase2 saje

No comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan