nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Sunday, March 20, 2011

|motor|yamaha 135 LC baru dah keluar!!!

telah sedia maklum bahawasanya yamaha 135 LC telah menjadi kegilaan ramai terutamanya di kalangan muda mudi di negara kita. mungkin kerana bentuknya yang seksi?gagah?cool?smart? tu terpulang pada pengguna/rider. kalau masa mula2 LC keluar,majoriti rider adalah di kalangan bebudak muda tapi sekarang, aku tengah naik honda petak pon kena potong dengan makcik bawak LC nak beli sayur.huhuhu. dan sekarang, LC baru telah dilancarkan,agak2 kaki2 rempit yang dah ada LC sekarang ni nak tukar tak dengan LC baru???aku ni mane la pandai bab2 motor,so kalau nak tau lebih lanjut,sila ke laman web,


http://www.yamaha-motor.com.my/135lc/

5 comments:

Adha said...

harga sama cam yg lc lama ke?..
berkonan hati den hehe...

afiqazizan said...

haha..makcik2 pun da pakai LC..dasyat tu..haha.

alongxp said...

tulla...aku tgk lc da belambak2 da skang...tu lom kire lc demak lg tuh... tp 1 la kelemahan klu bwk lc nih..ssh tul nk bwk slow,asek terlaju je...ngan lc la rekod xpnh jatuh moto aku pecah...

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

teringat LC ku yang dicuriiikkk..kurang ajaq punya orangg!!

hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

kOtAk hAti said...

lawa lagi LC yg lama.macam moto saya sekarang :D

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan