nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Tuesday, March 22, 2011

|tragis|mat motor melekat di belakang lori

diharapkan gambar-gambar ini dapat memberi pengajaran kepada kita supaya lebih berhati-hati ketika memandu terutamanya kepada penunggang motosikal. jangan mem'folllow' kenderaan di hadapan terlalu rapat. semoga kita semua dijauhkan daripada kejadian yang tidak diingini...aminnnn




6 comments:

jღ®ϊ●●ղՕvЗllღ said...

1st~!

adoi!adoi! sakit sakit sakit!! terasa kepala sendiri kene tarik dgn lori ;( waaaaaaaaaa!

nadiemsharmz said...

ngeri!!!..trauma dah nak naik moto pasni..

storyfromme said...

ngerinya tengok.

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

issssshhhh ngerinyerrrr kalau mati terus tak perrr kalau patah riuk tah tak jadi manusia.... issshhhh betul apa yamng ko nasihatkan tu....

nikaviolet said...

hidup lagi ke mat motor nie?

Dda Ly said...

mmg ngeri..adoii! bahaya la skang ni kan..kalau kite hati2 pon, orang punye salah, kite kne jugak..

meh ke rumah..
~ku panjatkan syukur~
keep in touch ye..♥♥♥

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan