nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Thursday, March 10, 2011

18SX: pastikan isteri anda betul2 perempuan!!!

aku memang tak leh blah tengok video ni. aku maseh tertanye2. perempuan tu perempuan betul or tak sebab kalau perempuan tulen,mane leh kencing berdiri. huhu. yang biase kencing berdiri ni lelaki je la kan? tapi kalau die tu mak nyah,takkan la si laki ni tak perasan. siap dah kawen dan tinggal nak melayari malam pertame je kot...kalau la tetibe korang bukak baju pengantin perempuan tetibe nampak pisang....WTF!!!

kesimpulan: pastikan yang awek anda seorang perempuan tulen keh3

4 comments:

pwincess Lov3y dOv3y said...

perh.
geli la seh.
hahaha.
daa dok syok2 jap lagi.
trang.tang.tang.
plez deh.

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

adoooiiii tipah tertipu banggggg... awwwwwsssss... tak selera beb

Amirul Amri said...

aih..geli nye aq..
ni yang aq makin malas nak cari teman ni..

Amirul Amri said...

haha..naik geli aq ha..
ni yg aq da mula malas da nak cari teman nih..

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan