nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Saturday, March 12, 2011

olskool gadget: hard disk delorean "back to the future"

ni merupakan hard disk model kereta delorean yang boleh travel merentas masa dalam cerita back to the future.

kalo korang tanye aku ni kereta dari cerite ape? aku jawab,cerita back to the future. kalo orang tanye cerita ape tu? aku jawab, ni la cerita faveret aku masa kecik dulu. cerita pasal sorang profesor genius yang berjaya membina sebuah kereta yang boleh merentasi masa. kalau korang masih tak paham gak,aku taktau lah huhu. ko pergi la cari dvd/cd nye kat kedai. keh3. superb besh. daripada korang tengok cerita lucah,baek korang tengok cerita ni keh3


sumber: http://www.ufunk.net/

No comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan