nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Tuesday, March 29, 2011

zahid AF-milikku feat lisa surihani keh3

korang kenal tak awek aku,lisa surihani keh3..alaaa..yang namanya makin meningkat naik tu. aku suka masa dia sebut huruf R...keh3...so kat sini akuh nak buat kuiz. soalannya,berapa kali lisa surihani muncul dalam video klip ni?agak2 masa ni lisa dah mula berlakon ke belom??keh3....sapa jawab dengan betul,takde hadiah.keh3



maybe ramai yang dah tahu lisa ada dalam video klip ni. keh3

2 comments:

Mohd Nur Hidayatullah Bin Jailani said...

lisa ku sayang,...hihi,..

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

ehss..kakakku ada disini...
wah gitu..
comel kan!!

salam singgah dari mummy weiyda!!♥
keep it up blogging ya dear!!♥
(◕‿◕✿)

hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan