nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Sunday, April 17, 2011

segmen solomolo : filem tempatan feberet


di pagi yang indah permai ni aku dengan kembang hidong nye nak join segmen solo molo mengenai filem feberet tempatan. oleh kerana aku suka cerita lawak,maka aku pilih hantu kak limah. lantak la orang nak kate ape. hahahha...aku ni orang kampung so latar cerita tu memang aku suka. berbanding cerita2 yang dok tayang kereta besor,rumah besor..jalan cerita sama...pasal cinta...rebut harta...huhuhu...syabas mamat khalid. walaupon nampak simple tapi impak cukup superb. pelakonye pon bukan calang2. usop wilcha tu...dia pengurus tau.....pak jabit??ahli politik...


lagi satu,merongmahawangsa. tabik!!!dah boleh lawan filem luar negara dah kan

No comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan