nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Thursday, April 7, 2011

hari ni aku mandi 2 baldi setengah jer!!!grrr!!

SALAM...
memandangkan bekalan air ditutup dari semalam,maka aku memberitahu semua ahli keluarga aku supaya jangan mandi guna shower dan jangan membazer air. yerla,memangla kat rumah tu ade tangki simpanan air,tapi dibuatnya kalau sampai 2 hari takde air macamane. huhu. maka pagi ni aku mandi menggunakan 2 baldi setengah air sahaja. naseb baik lah bukan "sahaja aku mandi" huhuhu.

teringat aku zaman duduk asrama kat muar dulu. bila air tak kuat. semua pakat mandi dekat pili paip sebelah dewan makan. memang selambe gile lah. naseb baik kami dilahirkan sebagai lelaki. so,takde hal punye. agak2 perempuan ade tak mandi kat pili paip je keh3..mesti juling mate pakcik dewan makan keh3. 

aku kalau takde air ni bab paling utama aku risau,macamane aku nak berak huhu. jadi,sama2lah kita bersyukur keranan duduk dalam sebuah negara yang aman dan bekalan sentiasa mencukupi. kepada mereka yang bertungkus lumus memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada rakyat,aku ucapkan ribuan terima kaseh.

kesimpulan: beruntung jadi lelaki keh3

4 comments:

mizzkechique said...

mmg untung jadik laki kan... grrrr..

Cik Moon said...

fuhh terseksa klu xde air..

nelly said...

Untung mandi .hahaha

☼ r A t U ● t U r Q u o i S e ☼ said...

SANGAT!! sangat menguntungkan pakcik la kan kan kan .. kalau lakik bley shhhhhhh tak payah basuh!! wakakaka ..

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan