nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Thursday, May 5, 2011

ramalan cuaca yang FUGHHH!!!!

Aduhai..hari ni betul2 sibuk sampai tak de mase nak melawat ke blog-blog lain terutamanya blogger yang aktif mengomen entry di blog aku. aku mintak maaf yer. aku update entry pon curik2 nih. kalau bos nampak marah ni hehhee... anyway korang pernah tengok ramalan kaji cuaca? iyer ke....mesti tak sampai seminit dah bosan kan??cube kalau pembaca ramalan kaji cuaca tu macam model2 kat bawah ni...ape pandangan korang??haaaaa  jangan tipu...mesti ade terdetik,"wahhhhh best" keh3. gurau je. tengok lah yer. terutamanya gambar akhir sekali.....jom tengok


9 comments:

Tunsha Ayunie said...

cubaan!! speechless .. hishh .. suke betoi gambar sekse2 pacik ni .. caitt!!

aque said...

pic last tu kurang bersemangat la.. huhuhu

mOon EyEzS said...

kalo letak aarOn aziz lg bgs...hehehehehe

irwanmiswan said...

hehehe aaron aziz ye....keh3...wah3...kurang semangat??memang...wa suke gambar seksa??memang..hehe33..terime kaseh coz komen...ade mase nanti aku terjah blog korang pulak yer...hug tight keh3

Ayie said...

Memang fuuhh.. kompom budak budak terpacak depan TV tiap tiap hari.. hahahahaa

fasya said...

pic last tu pon kire model gak ke??huhu

Ms.ze said...

klu kat mesia camni..
konpem laku berita cuaca..

Khairi Fakhri said...

salah satu cara nak lakukan berita dirang.. haha yg last tu mmg kompom xde org nak tegok siaran die.. wakakaka

Sarkasiz said...

pakai bikini jadi penyampai ramalan cuaca? hari2 boleh bersih mata aku.

keh3x

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan