nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Thursday, January 22, 2009

genap 21 tahun

alhamdulillah....hidup lagi saya hari ini...dapat juga saya mencecah ke umur 21. terima kasih kepada yang kawan2 yang telah banyak membantu saya selama ini. doakanlah agar saya panjang umur dan dimurahkan rezeki.

saya seperti tidak percaya, saya sudah menjangkau usia yang memerlukan sepenuh kematangan dan memerlukan azam yang kuat untuk meredah segala cabaran di dunia ni. tahap pemikiran perlu berubah, saya pun sudah mempunyai tanggungjawab menyara keluarga dan bulan 7 ini pula saya akan membuat pengajian jarak jauh.

saya seakan tidak percaya, saya sudah meninggalkan alam persekolahan, alam universiti, alam keseronokan. sedar tak sedar, sepanjang 21 tahun menumpang dibumi tuhan ini, banyak dugaan dan cabaran yang telah saya tempuhi. terima kasih kepada rakan2 yang telah banyak membantu. luv u all...

tapi ini semua kenyataan, percaya atau tidak, saya kena menerimanya kerana ini telah ditulis sejak azali lagi. kita akan menjadi semakin tua dan akhirnya tempat kita di alam barzakh sana. semoge tuhan memberkati amalanku pada tahun lepas dan aku berazam, bila aku mencecah umur 22 nanti, aku akan jadi yang lebih baik....aku akan mencapai sesuatu....sesuatu yang aku impikan(maaf coz xdapat berkongsi impian dengan para pembaca, biarlah hati ini dan tuhan sahaja yang tahu)......

sebelum terlupa...pada kawan2,jangan lupa minum air mineral banyak2 k,cuaca tak menentu. cuaca kat tempat saya amat panas so diharapkan kawan2 yang lain dapat menjaga diri yer....
doakan kebahagiaan saya dunia akhirat..:-)

10 comments:

lea said...

apsal y nampk gemok ye zaman kanak.
dulu rambut jer..
sekrg dh botak
hahaha=p

btw, hepi besday..
sori..xde hadiah..

budak kampung said...

huhu...nak wat camne....dulu lain...sekrg laen...tp skrg gemok gak kan??huhuuh

anainsan_bukncinderella said...

Slmt hr lhir...ngee~
dh tua dh..moga pjg umur n dmurhkn rzki...InsyaAllah...kejebebaik, blaja bebaik..sglanye, bebaik..hehe~
wish u luckzzz!!huhu~

dalilydla said...

selamat hari lahir ke-21

semoga dgn bertambahnya umur,seiring bertambahnya amalan dan keimanan kita

senyum2 selalu...:p

Syuzana said...

Tahniah anda telah dipilih untuk menerima anugerah blogger cute...sila ambil award anda di blog saya secepat mungkin...Happy belated besday...award ni sebagai hadiah la ye..

aLynN said...

sori 4 da late wish..
baru jumpa blog anda..
hehe..any way selamat hari tua utk and ye..

budak kampung said...

thnx 4 de wish ya !!!
sayang all of u

kabussenja said...

..Happy belated besday...

budak kampung said...

thnx kabussenja....:-)

miszbeau said...

ade name azali..my abah..haha

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan