nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Friday, January 2, 2009

terima kasih pada pembaca!!!i really appreciate all of u!!!

salam tahun baru kepada rakan-rakan yang sudi hadir ke blog ini dan sudi meninggalkan komen2 yang bermanfaat....diharap dengan adanya blog ini,ikatan ukhwah akan berkekalan.terima kasih juga pada mereka yang menjadi 'silent reader',walaupun anda tidak meninggalkan sebarang komen,sekurang2nye anda sudi mengunjungi blog yang tak seberapa ini.sebenarnya saya mula aktif menulis blog ini pada bulan 11 ,tahun 2008.sebelum ini sy tak sempat nak tulis apa2.....

semenjak saya bekerja...terdetik hati ni nak berkongsi ilmu yang tak seberapa dan juga coretan2 (yang mungkin ada yang penting dan kurang penting )dengan kawan-kawan semua dan alhamdulillah....pengunjung blog ini sudah mencecah 1300 orang menjelang 12 mlm 31 disember 2008......

pada rakan2 semua,maaf andai ade kesilapan dan kesalahan yang terdapat dalam blog ini.jika ada teguran yang membina,silalah,saya tidak keberatan untuk menerima sebarang teguran asalkan ia membina.....

sempena tahun baru maal hijrah dan juga tahun baru 2009,sama-samalah kita berusaha capai apa yang masih belum kita perolehi...jika ada azam yg baru,sama2lah kita berdoa agar azam kita tercapai.......

saya ingin berkongsi azam saya pada tahun ini dengan kawan2,sekadar berkongsi...antara azam saya,saya ingin membuat mak ayah adik2 tersenyum sentiasa....jika sebelum ini saya duduk diasrama,sy mmg kurang meluangkan masa bersama keluarga.....dan sekarang saya sudah bekerja.....saya ingin berbakti dan menumpukan sepenuhnya pada keluarga....saya bukanlah seorang anak yang baik...sebab itu saya ingin menjadi yang terbaik untuk mereka....

saya ingin mengingatkan sekali lagi pada diri ini dan juga kawan2.....ingatlah...setiap kali kita ingin kemana2.....salam dan ciumlah tangan kedua ibu bapa...cium kedua2 pipi mereka....selagi kita masih hidup dan selagi mereka masih ada....

jika terdapat sebarang salah silap...saya memohon ampun dan maaf.....semoge kita sama2 berjaya

yang ikhlas,
irwanmiswan

No comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan