nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Wednesday, June 22, 2011

hujan lebat, mateku layu

assalamualaikum wa rohmatullohi wa barokaatuh. selamat tengahari. aku masih kat opis. hujan lebat di sini. tempat korang pulak macamane? panas terik? hujan lebat?

hujan lebat beserta guruh yang kuat. teringat aku kisah kawan aku. rumahnya disambar petir. mase tu family die dah tutup suis semua. kilat tu menyambar, habis tv lcd dan set home teater nye meletop. bila hantar betulkn kena Rm4000. serupa beli 1 set lagi.

pengajaran: kalau ade ribut petir. kilat sabung menyabung. CABUT PLUG. jangan matikan suis sahaja. cabut terus. peringatan untuk diri dan kawan2

penutup: kita merancang. tuhan yang menentukan



gambar di tempat kerja aku. hujan lebat. 12:10 pm.


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 comment:

Unknown said...

kat sini hujan tak lebat.biasaje

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan