nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Saturday, June 18, 2011

Lagu Cindai Siti Nurhaliza (Chinese version) - mesti tengok!!

Assalamualaikum wa rohmatullohi wa barokaatuh. apa kahabar kengkawan semua. dah tengahari ni. dah makan belom. first entry hari ni nak bawakan kat korang 1 video yang pada aku unik kerana lagu Siti Nurhaliza iaitu "cindai" telah diterjemahkan ke dalam bahasa cina. dengar lagu ni sampai habis dan korang akan dengar penyanyi ini akan menyanyi dalam bahasa melayu.

terima kasih dr Azmi



6 comments:

aien not alien said...

hai tuan punya blog budak kampung...awak suka lagu2 dato'ct ea?? hehe..lagu cindai berhantuuuu dulu2..hari2 mau dengar...

azrijohan said...

muzik serupa gila siot

azrijohan said...

mst siti senyum je dgr lagu ni

nyanyisunyi said...

waalaikumsalam..
hebat ye lagu Dato CT...lepas ni buat dalam versi bahasa perancis ke.jepun ke..mesti best.

Rozuan Ismail said...

pernah tgk kt you tube.tak sangka ada versi mandarin. best la tapi x leh lawan ygo ri la

[sutera kasih] said...

wahh..baru tau pulak cindai ada dlm bhs cina..nice! :)

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan