nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Thursday, June 9, 2011

maap dipinta andai penulisanku macam sampah

assalamualaikum wa rohmatullohi wa barokaatuh. dah masuk hari khamis dah kan? cepat masa berlalu. begitu juga dengan kita yang semakin hari semakin tua. lainla bagi mereka yang maintain muda sebab bedah sane sini. kalo pada mereka itulah kepuasan. terpulang. aku tak pandai nak bagi nasihat. aku pun masih terkontang kanting lagi.

entry ni aku buat untok memintak maap pada mereka yang terasa atau tersinggung dengan penulisan aku dalam blog ni. aku akui penulisanku dalam blog ini banyak yang tak berilmiah. aku betul2 mintak maaf yer. tapi bagi mereka yang dah mengenali aku. mungkin mereka paham. ape yang aku cuba sampaikan.

aku tak pandai nak bagi nasihat. aku tak pandai berkata2. aku hanya manusia yang lemah. yang menulis. untuk berkongsi dengan mereka yang memahami. aku ucapkan terime kaseh kepada pembaca yang tak putus datang ke blog aku dan menegur aku. pada mereka yang hanya suka baca tajuk. tanpa membaca keseluruhan entry, harap janganla terus memberikan komen melulu. baca dulu sampai habes sesebuah entry itu. baru la memberi pandangan. atau pon komen. maap sekali lagi. aku insan lemah. (mood sedih sambil menarik selimut). selamat malam. bismillah

4 comments:

zarulfarhana said...

sedih ja baca....

afiqazizan said...

ok je penulisan kau bro.

waN Mohd Salim said...

erk .. ape dah jadi ???????

azrijohan said...

sedih:"(

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan