nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Saturday, July 2, 2011

lori treler terbalik kerana durian

assalamualaikum. hari ini 2 julai aku tak dapat nak update blog kerana dalam mood sedih dan dukacita. lori treler JTM Enterprise yang membawa muatan sawit ditimpa kemalangan. aku diberitahu Lori treler ini ingin mengelak kereta yang berada di tengah jalan kerana sibuk memilih durian. syukur tiada nyawa yang melayang. syukur juga kerana pemandu,azizi tidak mengalami kecederaan yang serius cume keadaan lori treler agak teruk. buah sawit bertaburan.





aku harap semua pemandu bertimbang rasa. tolonglah. nasib baik tiada nyawa melayang. apa salah nya memandu dengan cermat. ingat pemandu yang lain. jangan pentingkan diri sendiri.kalau nak pilih duriAn, ape salahnye berhenti di tepi terlebih dahulu?




terima kasih diucapkan kepada mereka yang sudi membantu. terima kasih juga kepada pekerja - pekerja JTM Enterprise kerana bekerjasama memulihkan keadaan. mengalihkan buah sawet yang berterabur. terima kasih.

lepas satu, satu dugaan datang. semoge tuhan memberikan kekuatan kepada kami di sini. aku yakin disebalik kejadian ini. ada hikmah.harap kejadian ini jadi pengajaran untuk kita semua.

update:





- Posted using BlogPress from my iPhone

5 comments:

AZRI said...

wooo,sadis...
nasib baik xde sape terkorban

CintaZulaikha said...

uishhh...moga semuanya selamat ...

Prince said...

haha..terbaik lah entry..:)..suke...

"nak rm50 dengan cara paling mudah ? just bagi gambar dan korang mungkin dapat bawa balik rm50 + hadiah sponsor + hadiah misteri + barangan..

berminat ?? klik link di bawah ni..:)

[ Contest ] Anda Bagi Gambar , Prince Bagi RM50 !!!
[ Politik ] Nak Topup Pun Kena Cukai 6 % Kew ?

Oh!Belog said...

siapa punya kereta tu la.. peniaga durian tu pun cari la tempat yang elok sikit dan senang parking..

-------------------------------------------
nak ajak join komuniti blogger Malaysia di http://www.ohbelog.com/
join dan dapatkan traffik FREE...

Lea Isnawi said...

gila ah
nasib baik selamat

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan