nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Saturday, July 16, 2011

lelaki muda tak sehandal lelaki tua?

assalamualaikum wa rohmatullohi wa barokaatuh. ape khabar semua? dah sarapan? harap hari ni semua sehat-sehat yer.dah baca suratkhabar hari ni? mesti lelaki muda sekarang tercabar dengan berita muka depan hari ni. lelaki tua berumur 70-an di tangkap khalwat bersama pasangannya yang berumur 29 tahun. bila nak diikat jamin lelaki tua tu tak mahu kerana ahli keluarga lelaki terbabit tak mahu mengikat jamin teman wanitanya. berita selanjutnya di sini

apa yang terlintas di kepala korang sekarang? pada perempuan yang sering mengatakan bahawa lelaki muda ni miang dan kaki perempuan,baik ubah cepat-cepat pemikiran kamu tu. pada mereka yang bertekad tunggu tua baru nak bertaubat,baru nak buat baik,baru nak ingat sejadah,baik lupakan. ubah hasrat tu. mula dari sekarang,sama-sama kita insafi diri. kita tak tahu akan datang kita macamane,kan? 


yang aku hairan,kenapa perempuan ni cari lelaki yang teramat tua untuk diri dia? ditangkap khalwat. kalau berdua,takkan duduk bersembang je? apa yang ada pada lelaki tua ni sampai si perempuan ni nak kat laki ni?ape sebenarnya seorang perempuan cari dalam diri seorang lelaki sampai tak mengenal usia dalam memilih pasangan? dah pangkat atok tu,pun masih laku? macamane dengan kami yang muda belia ini? yang masih teruna. yang perlukan kasih sayang seorang wanita...

aku pun insan lemah.aku pun nak ubah diri aku

No comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan