nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Thursday, July 14, 2011

basikal khas untuk membeli belah

salam. adakah korang selalu naik basikal untuk ke kedai runcit? adakah korang mengalami masalah untul membawa barang-barang yang dah korang beli? mesti susahkan? tapi aku rasa,75.6% pembaca blog aku ni pergi kedai pun naik kereta. takpun suruh mak bapak je carikan barang. hehe. jangan marah. untuk mereka yang suka menaiki basikal ke mana sahaja dan menghadapi masalah untuk membawa barang,aku dah jumpe penyelesainnya. khas untuk penunggang basikal tegar. hehe.


apa yang korang perlu sediakan adalah sebuah basikal,tak kisahlah basikal ape pon.troli shoping complex. yang ni pepandai korang cari,jangan korang pergi The Store,korang rembat pulak.Socket set. Hex key set. Dremel tool. Utility knife. Zip ties. Screwdriver 

korang dah sediakan semua? bagus. korang gunela barang-barang kat atas tu. pandai-pandai la korang bikin sampai jadi macam kat bawah ni ye.
itu dia. ada berani?

perlu diingatkan. aku tak bertanggungjawab atas ape jua yang terjadi. segala yang berlaku adalah tanggungjawab anda sendiri. sekian. 

sumber : www.zieak.com

2 comments:

Wadi AR said...

sy berani encik

Terbelog said...

nk bw pun malu
kalo basikal tu he3

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan