nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Sunday, July 10, 2011

can't smile without you...my reader

assalamualaikum wa rohmatullohi wa barokaatuh. selamat petang kengkawan semua. moge sehat senantiasa. aku baru je balik kenduri kawen kat rumah member sekampung. alahai..ape korang ingat gua pakai semart2 ala2 nak pergi shopping complex ke. gua datang pakai baju pagoda,jeans lusuh dan selipor jepon jer tau. aku harap tuan rumah tadi tak mara sebab orang kampung kat sini dah tau itu style aku. aku keje 7 hari seminggu. mane ade cuti,ape yang aku pakai ni itu lah aku. dari tempat kerje teros ke kenduri kawen.

masok je dalam kawasan rumah,aku akan mencari tuan rumah. macam biase la. salam kaut. kadang orang bagi sampul. nampak tebal. tapi dalam kosong. aku tidak. aku ni jujur. ape yang aku bagi,tak maen sampul2. lagipun bukan hari raya,nak sampul2. tengah aku menikmati ayam goreng sesedap ayam KFC,aku terdengar kompang dipalu2. perghhh,berseri2 muke kawan aku tu. macam baru lepas ambik air sembahyang. dalam hati aku tak semena-mena terlintas," perghhh besh nye kawen kan..aku teringin pulak nak kawen". aku tersedar. aku berkhayal rupenye. entah mengapa sejak akhir-akhir ni aku banyak mengelamun pasal kawen. mungkin umur semakin meningkat agaknye. ah. biarlah. aku belom mampu lagi. 

panjang sangat ayat aku hari ni. aku sebenarnya nak ucapkan terima kasih kepada pembaca pembaca blog aku ni, aku tahu aku makin jarang meng update. bukan salah masa. memang salah aku. mungkin aku tak pandai membahagikan masa. untuk mengubati rindu korang pada penulisan aku,bukan aku tau. aku tujukan lagu ini untuk korang. anggaplah yang menyanyi itu aku. pejam mata. dengar. menari bersamaku.

4 comments:

ieza ashaari said...

suker lagu nie.. selalu dgr.. :)

Cik Penulis said...

Wah! Selambanye g kenduri pakai macam tuh. hahaha btw, saya sokong abg wan! TEruskan berblog.

hyemynameisrasyid said...

hehe.,panjangnya cerita.,last2 nk ucap trima kasih rupanya.,hehe
weh.,kalau dh ada awek tu cepat2 le kawin.,xelok simpan lama2.,nnt masuk angin.,heheh~
^^

Isteri Encek Bard said...

Waalaikumusslam

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan