nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Thursday, July 28, 2011

|video| afdlin shauki nyanyi lagu tembikai........

video ni dah lama ada tapi aku saja nak kongsi. mane la tau masih ade yang belom tengok video ni. jom tengok afdlin shauki nyanyi dengan selamba. nyanyian pasal cerita waktu petang...alaaa...aku pun bukan pernah tengok.mase tengah top cerite rosalinda,betty,huhuhuhu

antara lirik lagu,
tembikai wanita venezuela.....
semuanya besar2 belaka....
tak paham bahasa pun takpa....
hahaha damn!!! memang aku tak paham......haha


lepas korang dengar lagu ni.....ade tak macam terasa kat hati korang tu huhuhu

No comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan