nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Tuesday, July 19, 2011

virus dalam facebook. hati-hati!!!

assalamualaikum wa rohmatullohi wa barokaatuh. perhatian kepada member-member sekalian. korang ade dapat tak chat " hi. how are u?? " korang balas tak?kalau balas ape jadi? aku dapat gak chat camtu. tapi aku pelik. kawan-kawan aku tu semua melayu. mane la nak speaking-speaking ni. kawan aku kalau nak chat dengan aku paling koman pon gune ayat

"Hoiii lakhanatt!!!mane ko pergi....lame tak jumpe...rindu la kat lu" 

....tu jer lah. tak pon 

"Salam Y,pekabo ko?makin gemok sekarang".... 

tengok, takde nye nak berspeaking english dengan aku ni. aku curiga dengan chat " hi. how are u?? " tu so aku tak balas, then beberapa minit lepas tu aku terbaca kat wall member aku.

terime kasih MISS AIN

kesimpulan: bukan naik motor je kena pakai helmet,nak main internet pon kena ade safety tau. sekian

3 comments:

AZRI said...

peh,kesimpulan tu cam best je..
mesti nak kait ngn motor kan.hahaha

*x pernah kena lagi chat ni...


http://azrijohan.blogspot.com/2011/07/nasihat-daripada-redtube.html

faruqihamdan said...

mmg tol y,bdk 1 ofice aku pn dh kna..
aku ni dh bebrakul trma msg 2,tp xda plak link yg dia bg..

faruqihamdan said...

mmg tol y,bdk 1 ofice aku pn dh kna..
so be careful guys...

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan